Hvem er jeg?

Bildet mitt
Jeg er en kristen jente. En datter, søster, venn. En hobbyfotograf. Musikalsk, kunstnerisk og fantasifull person. En lesehest, bokorm... Jeg er optimistisk, tillitsfull og naiv. Har problemer med å si ordet nei. and... I am craxy 'bout Jesus=D

søndag 12. juli 2009

I dag har vi gravlagt Pelle( chinchillaen), det var ikke akkurat så gøy å komme hjem fra Skjærgårds og få høre at Pelle var død. Han var jo bare litt over et år, og chinchillaer kan leve til å bli over 20 år. Han ble tatt i fra oss alt for tidlig. Og stakkars Tobias, sitter helt alene i buret og venter på Josefine( den nye chinchillaen som kommer om en uke. Håper virkelig at han holder ut til da, og at han ikke dør av ensomhet, som kan skje. Jeg får bare prøve å holde han med så mye selskap som mulig:)
Denne sommeren har det virkelig vært mye død i familien, først dør kjærsten til Cherrie( vår cavalier king charles spaniel), så noen dager etter dør cherrie( muligens av hjertesorg), så dør Pelle, godgutten min. Og inni mellom dette så mister Onkelen min mormoren sin. Begynnerr å bli ganske lei nå. Får håpe det blir noen fødsler så det vekta ikke tipper helt over.

Hvil i fred, Pelle!

2 kommentarer:

  1. Ja, der var det. Men han får seg snart en kjæreste; Josefine. som kommer over helga=)

    SvarSlett