Hvem er jeg?

Bildet mitt
Jeg er en kristen jente. En datter, søster, venn. En hobbyfotograf. Musikalsk, kunstnerisk og fantasifull person. En lesehest, bokorm... Jeg er optimistisk, tillitsfull og naiv. Har problemer med å si ordet nei. and... I am craxy 'bout Jesus=D

torsdag 9. juli 2009

flau latter

Jeg har fikk tatt en del bilder på Skjærgårds, men dere får smøre dere med tålmodighet, for jeg får ikke lagt de ut før enn jeg kommer hjem til Trondheim. Var en del fine, morsomme, etc. bilder, så det er verdt ventetiden.

Skjærgårds i år var jo bare helt fantastisk, mange gode artister, talerer og helt supert vær:) Nesten litt for supert, i alle fall for de av oss som tåler veldig lite sol for å bli brune. Etter den første dagen var jeg rød som en tomat, og da jeg ikke trodde at jeg kunne bli noe rødere ble jeg det. Etterhvert så skulle man jo tro at rødfargen skulle gå over til å bli brun, men nei, jeg bare fortsatte å bli rødere og rødere:(

Noe av det morsomste for noen, verste for meg var at "folk" oppdaga latteren min. En latter som er så utrolig flau at jeg prøvde veldig hardt å ikke la den komme ut, men når du har to stykk som er utrolige morsomme, så var jo det helt umulig, pluss at jeg ble veldig trøtt utover nettene:)
Og når du også begynner å le enda verre av at den ene ler... vel som du jo forstår, å ikke få latterkrampe var en "lost cause".

Jeg bare håper det at ingen i Trondheim klarer å få meg til å le så fælt som Øystein og Håvard gjorde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar